Wednesday, July 11, 2007

احتجاب مؤقت


من فتره وشيماء صاحبة مدونة واحده من الناس والبساط السحري التي اشترك معها في كتابة بوستاتها ,من فتره لم تكتب بوستات جديده ولا بترد كمان علي تعليقات المدونين, علي خلاف ما اعتادت عليه حيث كانت بترد دايما, لا في مدونتها واحده من الناس ولا هذه المدونه التي اشارك معها فيها,بجد مش عارف ايه السبب ,اتمني تكون بخير وسلامه ,ومن ثم قررت عدم كتابة بوستات جديده الي حين عودة شيماء ,اتمني تكون بخير وترجع لمدوناتها وتمتعنا ببوستاتها الجميله ,ومن اليوم سيكون احتجاب مؤقت لحين عودتها بخير وسلامه ان شاء الله

11 comments:

شمعة أمـــــل said...

طبعا احنا الخسرانين لانكم بجد امتعتونا
بس عموما ان شاء الله فى انتظار البوستات الجديد
وفى انتظار شيماء واتمنى انها تكون بخير

rack-yourminds said...

angel_bero:
اشكرك انجل علي الكلام الحلو ده ,ان شاء الله لما شيماء ترجع بالسلامه ,هنتكتبلكم بوستات اجمل كتير ,بجد انا لا اعرف الي الان شيماء اتاخرت ليه في الكتابه حتي مش بترد علي التعليقات ,اتمني تكون بخير ان شاء الله
شرفتيني انجل

الدمعه said...

اولا انا بجد بهنيك على وفائك الجميل لشيماء ويا رب ترجع بالف سلامه
لكي تمتعونا تاني بكتابتكم الجميله والبوستات الرائعه

على العموم احنا في انتظار الجديد
اتمنى ان تكون بخير
تقبل تحياتي

rack-yourminds said...

الدمعه:
انا لاحظت ان شيماء مش بتكتب بوستات ولا بترد علي التعليق وانا مش عارف ايه السبب ,اتمني تكون بخير
بجد انا شاكر كتير علي تشريفك لي وياريت اشوفك هنا دايما,بجد بتشرفيني

Hadota ... حدوتة said...

ياترى انتى فين يا شوشو احنا بندور عليكى

اتمنى تكونى بخير

عشان عاوزين حال المدونة يمشى ميوقفش
بجد حاجة تقلق
حاولى تطمنينا عليكى


وانت يا وحيد متقطعش انت كمان
مش هيبقى انتواالاتنين

تحياااتى

rack-yourminds said...

hadota:
ان شاء الله شيماء ترجع بالسلامه ,ونكتبلكم بوستات تفطسكم من الضحك,ميصحش يا حدوته اكتب كده لوحدي انا وشيماء اصحاب هذه المدونه ولما شيماء بتغيب كده من فتره ده بيدعو للقلق عشان كده مينفعش اكتب لوحدي ,يا ستي انا مسميش وحيد وواحد ده طبعا مش اسمي الحقيقي وانا رديت عليكي في مدونتك
تحياتي

The Manager said...

انا برضه واخد بالى من الموضوع دة

يارب يكون غيابها خير وترجعلنا بسرعة إن شاء الله

وجزاك الله خيرا يا wahed على الموضوع دة

احييك على شعورك وهنفتقد الروائع بتاعتك زى ما افتقدنا كلام شيماء الجميل

يارب الفترة دى مش تطول وترجعولنا بألف خير إن شاء الله :)

تحياتى

rack-yourminds said...

the manager:
ان شاء الله شيماء تكون بخير وترجعلنا ببوستات قويه
شرفتنا اشكرك كتير

hana said...

ان شاء الله ترجع بالسلامة
على فكرة المدونة حلوة بجد
تحياتى لك

rack-yourminds said...

hana:
امين يا رب

همسات دافئه said...

واحد
مرسى قوى على ذوقك وسؤالك بجد مش عارفه أقولك ايه ربنا يخليك ان شاء الله هاكتب وهاعلق ومش هتأخر تانى

******************
angle_bero
ربنا ميجيب خساير أبدا احنا الى بنكسب طول ما انتى مشرفانا بتعليقاتك
******************
الدمعه
انا جيت اهوه مرسى اوى انتى الى تعليقاتك رائعه:)
******************
حدوته
انا هنااااااا
أسفه ياقمر على تأخيرى وبعدين حال المدونه هايقف بجد لو انتى بطلتى تعلقى
مرسى ياجميله:))

****************
سليم
عزيزى وزائرى النشيط:)
مرسى ياسليم على كلامك بجد بتحرجنى دايما بذوقك أتمنى انى أكون قده
*********************
هنا
حلوه بيكى وبتعليقك صدقينى:))